Zarządzanie kontami dla administratorów

Dodawanie stanowisk lub zmniejszanie liczby stanowisk


W przypadku subskrypcji odnawianych automatycznie dodawać stanowiska lub zmniejszać ich liczbę mogą tylko nabywcy.

 

Uwaga: ta funkcja jest dostępna tylko w przypadku subskrypcji zakupionych online od Autodesk oraz tylko w wybranych regionach. Jeśli przycisk Dodaj stanowiska nie jest aktywny, skontaktuj się z autoryzowanym partnerem Autodesk. Możesz także użyć narzędzia Autodesk Assistant w prawym dolnym rogu tej strony.

Dodawanie stanowisk

  1. Zaloguj się jako kierownik ds. umów na konto w portalu Autodesk Account i przejdź do sekcji Rozliczenia i zamówienia > Subskrypcje i umowy.

  2. Wybierz umowę, aby wyświetlić szczegóły subskrypcji.

  3. Kliknij przycisk Dodaj stanowiska pod liczbą stanowisk.

  4. Skoryguj liczbę stanowisk i kliknij przycisk Zapisz zmiany. 

  5. W razie potrzeby zmień metodę płatności i kliknij przycisk Zapisz. 
    Uwaga: opłatą za dodatkowe stanowiska jest obciążana karta kredytowa użyta pierwotnie do zakupu subskrypcji. Aby użyć innej metody płatności, dodaj ją i zapisz przed zakończeniem transakcji.

  6. Przejrzyj zmiany i kliknij przycisk Złóż zamówienie.

  7. Stanowiska są dodawane natychmiast i naliczana jest opłata proporcjonalnie do czasu pozostałego do terminu odnowienia.

  8. W proporcjonalnej cenie podanej na stronie potwierdzenia po dodaniu stanowisk są odzwierciedlane ceny promocyjne (jeśli są dostępne).

Zmniejszanie liczby stanowisk

W każdej chwili możesz zmniejszyć liczbę stanowisk. Liczba stanowisk i zmniejszenie ceny są rejestrowane w momencie odnawiania subskrypcji.

  1. Zaloguj się jako kierownik ds. umów na konto w portalu Autodesk Account i przejdź do sekcji Rozliczenia i zamówienia > Subskrypcje i umowy.

  2. Wybierz umowę, aby wyświetlić szczegóły subskrypcji.

  3. Kliknij przycisk Zmniejsz liczbę stanowisk pod liczbą stanowisk. 
    Uwaga: przycisk Zmniejsz liczbę stanowisk nie jest aktywny, jeśli bieżąca subskrypcja zawiera tylko jedno stanowisko. 

  4. Skoryguj liczbę stanowisk i kliknij przycisk Zapisz zmiany.

  5. Po zmniejszeniu liczby stanowisk cena zostanie dostosowana w dniu następnego odnowienia i do tego dnia pozostaną dostępne bieżące stanowiska.


Potrzebujesz pomocy? Zapytaj asystenta Autodesk

Asystent może pomoc Ci w znalezieniu odpowiedzi lub skontaktowaniu się z agentem.


Jaki masz poziom pomocy technicznej?

Różne plany subskrypcji zapewniają różne kategorie pomocy technicznej. Poznaj poziom pomocy technicznej powiązany z Twoim planem.

Wyświetl poziomy pomocy technicznej